Skriv din beskrivning här!

Fridaaaay

God förmiddag! 
 
Igår var typ stressigaste dagen på länge. Var i skolan 10-15, sällskapade hem med Freddan, åt mellis när jag kom hem och gick ut med Puma. Satte igång med middagen på en gång. Gick till Fredrika runt halv sju och sen åkte vi till gymmet. Körde mage och sen sprang vi båda två. Jag sprang 3.2 på 20 minuter så jag är nöjd! Var helt slut efter det men tog oss hem och gick ut med Puma på en gång, hoppade in i duschen och skulle plugga. Somnade kvart i tolv eller något och ja det är sent för mig en vardag. Vaknade imorse med huvudvärk men krigade mig till skolan med Fanny, helt onödigt då det inte gick över så jag åkte hem igen. Har vart hemma sen nio typ. Huvudet känns lite bättre.. Måste plugga lite och skriva på en uppgift och sen tänkte jag skriva klart min önskelista också hihi. På söndag är det tre veckor kvar, helt sjukt!!! 
 
 
Lite blandade vardagsbilder.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback