Skriv din beskrivning här!

Kvällen.

Jag ligger i min nybäddade säng. Har precis duschat och smort in mig, bästa! Hann med mycket ikväll. Var ute och sprang, dock sprang jag själv för Puma den trögskallen ville inte följa med. Men det gick bra, sprang 2,7 km på 15 min och mitt mål denna vecka var 2,5 km på 15 min så jag är nöjd. Det är de min idrottsuppgift går ut på. Den jag gjorde i lördags, man ska vara sin egen PT i en månad, jag valde som mål att kunna springa 5 km på 30 min och detta är första veckan så jag började lite smått. Känns bra! Sedan kom jag hem och gick en runda med Puma, bäddade dammsög och städade i mitt rum. Åt lite mellis och duschade. Har pluggat pyttelite men får göra mer imorgon helt enkelt. Sedan var jag och hämtade grejerna hos Fanny som sagt. Men nu ska jag chilla lite tills halv och sen sova! God natt.
 
 
Mys!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback