Skriv din beskrivning här!

Lördag??

Glömde bort att jag ens äger en blogg igår!! Sorry!! Var faktiskt extra busy igår så.. Jobbade 10-16 sedan hem och lämna väskan + äta i fem minuter sen iväg till vby på coachmöte. Gick bra! Pappa hämtade mig, plockade upp brorsan i ishallen på vägen hem. Åt middag gick ut med Puma, duschade och somnade.. 
 
Idag hade jag verkligen ingen lust att gå upp, tänkte liksom men va varför ringer klockan? det är väl lördag?? Nepp måndaag! Fick knappt sova någonting i helgen kändes de som :( Gick upp och åkte till skolan, inget speciellt hände. Förutom att jag typ stressar sönder över hur mycket jag har den här veckan + nästa?? Helt galet är det och inte kul någonstans alla. Längtar bara till påsklov och sommarlov just nu!!!! Iaf ska ut och springa nu. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback