Skriv din beskrivning här!

Just nu.

Sitter och chillar med Puma, så himla mysigt! Imorgon är de expo som vi tvåor måste hjälpa till på. Rätt segt på en lördag men men. Ska iaf vara där 9-16 så de blir ju typ hela dagen. Mamma åkte till Dubai igår så nu är det jag som styr här hemma! Haha nä men ska laga lite mat och så i veckan eftersom att pappa inte är en stjärna på det.. Lol, vi ska i alla fall handla mat efter expot men jag tycker bara att det är mysigt. Har inga specialla planer för helgen annars, rätt skönt. Har tränat och städat Pärlan efter världens segaste och ovärdaste skoldag. Men skönt att ha bilen städad, den är jättefin nu! Har jag sagt att jag döpt den till Pärlan?? Gulligt va? 
 
 
PÄÄÄÄÄÄRLAN


Pärlan i mitt hjärta <3

Svar: Hihii fin vaaaa?
Emma Söderkvist

2013-05-05 · 13:36:19

Pärlan är en riktigt pärla ;-)

2013-05-13 · 21:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback