Skriv din beskrivning här!

Träningskläder är fan bättre än vanliga.

Har haft en rätt skön helg. Igår var jag ju i skolan, det var faktiskt helt okej! Roligare än i höstas i alla fall. Pappa hämtade mig och så åkte vi och handla mat. De gick bra förutom att vi glömde lite grejer så fick handla idag också.. Gjorde inget speciellt på kvällen kollade Oc och bara chillade. Vaknade nio imorse och åt frukost sedan åkte jag och pappa till Bromma Blocks för att handla lite nya träningskläder till mig. Sen vi kom hem har jag solat och nu håller jag på med middagen, vi äter så tidigt eftersom att Gustav ska på träning. Vi ska iaf GRILLA!! MUMS. Ska plugga lite medans sötpotatisen är i ugnen nu tänkte jag. Hejsvejs. 
 
Capribyxor och t-shirt från Craft.
Vindjacka från Helly Hansen
 
Och ett par Nike Lunarlon löparpjucks. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback