Skriv din beskrivning här!

Måndaaag.

Hej på er!
 
Är svintrött idag :( En sjuk grej är att de tre senaste nätterna har jag vaknat exakt samma tid mitt i natten jättepigg och inte kunnat somna om! Sedan somnade jag ganska sent igår också :( 
 
Idag var jag i skolan like always, det gick bra haha. Slutade 11.10 och skyndade mig till Odenplan för att fylla på fransarna som jag sa igår. Det blev väldigt bra och jag är så nöjd. Var så trött att jag somnade när hon höll på och fixa.. Åkte i allafall hem och sällskapade med Emma N hela vägen, inte sett henne på länge så det var kul! När jag kom hem åt jag gröt och gick ut med Puma. Nu ligger jag i sängen och ska strax fixa middag och sen åka och gymma med Fanny. Idag ska vi köra Bodystep så jag hoppas att det är svettigt! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback