Skriv din beskrivning här!

Sundaaay.

Har haft en klassisk söndag enligt mig idag. Jobbat, gymmat och handlat mat. Jobbet gick bra och likaså gymmandet. Var pmsig och skittrött när vi handlade mat så det var inget kul :( Störde mig på allt och alla haha.. Kan ju ha att göra med att jag inte ätit ordentlig mat sedan i torsdags. Med ordentlig mat menar jag kyckling, lax, sötpotatis, ris etc.. Har ätit sallad, kvarg och gröt bara.. oops. Inte kul nu alltså. Strax blir det middag i allafall! Imorgon börjar skolan igen men jag har faktiskt ingen ångest, inte för att jag brukar ha det men aa. Går till 11.10 imorgon och klockan 12 ska jag fylla på fransarna igen. Tycker inte att det behövs för dem är fortfarande asfina men får se vad hon säger! På kvällen blir det nog träning med Fanny igen! 
 
 
 
I torsdags innan jag for på halloweenfesten. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback