Skriv din beskrivning här!

Tisdagmorgon.

Godmorgooon!
 
 
Min helg har vart fullspäckad och sen har min dator vart lite paj så har inte hunnit/kunnat blogga. I fredags var jag och Fanny och tränade i allafall. På kvällen gjorde jag abosolut ingenting, satt uppe och väntade på Modern Family typ. Älskar det programmet. På lördagen var jag i allafall själv på gymmet, sedan skyndade jag mig hem och duschade och sen åkte jag med Fredrika in till stan för att fixa present till Fille osm fyllde 18. Vi var alltså hemma hos henne ett antal tjejer och käkade jättegod middag osv. Vid 22 drog några av oss in till stan, vi hann med Nype och Victoria. Gillade inte Nype men Victoria var nice så dit går jag nog igen! På söndagen var jag inne i stan igen för att fixa en grej till mamma. Var så himlahimla trött sen natten innan då jag bara sovit 4h.. Igår var jag i skolan och sen läste jag i min bok som ska vara utläst tills på torsdag. På kvällen körde jag och Fanny bodystep. 
 
Nu sitter jag och äter frukost med Lana del Rey och tända ljus, myyyyys. 
 
 
Felicias ena present var en ölhatt xD (Lånade bilden Sanna, hoppas det var okej!! ;) ) 
 


Haha klart det är okej ;)

2013-11-14 · 22:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback