Skriv din beskrivning här!

Wiiiie!

Hej på er!
 
 
Min dator fungerar igen, har inte ens gjort något men nu är den tydligen bra. Works with me! Hmm.. Kan berätta lite vad som hänt sen sist då.. Har tränat en del, slagit med springrekord!! Vart lite ledsen och haft galna humörsvängningar (även om de kanske inte märkts så mycket..) Vart på en kompis spelning och lyssnat på grym musik, undvikit plugg, kvällsfikat med Fanny. Det är väl typ det.. Ikväll ska jag ut med Fanny, Felicia och en klasskompis till Fille, jag är taggad så det blir nog kul. Imorgon ska jag och Fanny åka och handla julklappar, så himla mysigt!! Älskar julen! Sen på söndag ska jag jobba och julpynta hihi. Nästa lördag ska jag, Fanny och Fredrika julbaka hos mig! Wiiiie. 
Vi hörs! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback