Skriv din beskrivning här!

..

Helvete vad dålig uppdatering.. 
 
Hela förra veckan var jag förkyld så jag gjorde absolut ingenting efter skolan, väldigt tråkigt. Haha. I tisdags och torsdags övningskörde jag i allafall. Det gick bra, tycker jag. I fredags var jag en sväng och kollade på hockeymatch men Gustav körde inte så jag och mamma åkte hem igen. Gjorde alltså inget speciellt, var svintrött så somnade tidigt. Vaknade vid nio på lördagen och gick upp efter ett tag. Käkade frukost och gick ut med Puma. Sen åkte jag och gymmade lite, det var kul! Träffade Fredrika när jag kommit hem efter en dusch och lite kvarg. VI gick en promme, supermys. På kvällen var jag ensam hemma så jag pluggade lite och käkade asgod middag. Igår jobbade jag 7.30-13.30, de gick bra det med haha.. Träffade Sandra direkt efter för att handla presenter till Theresé som fyller 18 idag, wiiiiiie!!! När vi var klara åkte jag till Brommaplan där mamma hämtade mig och så åkte vi och handlade mat inför veckan, en ny söndagstradition. Kom hem, käkade och kollade solsidan. 
 
Idag var jag i skolan och som varje måndag slutar jag 11.10 så nice! Käkade med Fanny och hennes buddies. Efter jag var klar åkte jag till gymmet och körde lite ben, de gick superbra, det ända dåliga var att trappmaskinen inte fungerade :( men sprang backintervaller istället så det löste sig ju men var taggad på trappisen :(( Kom med en buss som gick ända hem men busschauffören glömde stanna vid min station så fick gå :((( Men nu är jag hemma! Ska käka kvarg och gå ut med Puma, sen måste jag plugga och bädda rent, ikväll ska jag köra igen! tjoho.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback