Skriv din beskrivning här!

HEJhej.

Hej!!
 
 
Förlåt för hemskt dålig update här!! :( 
 
 
I fredags kväll var jag som sagt på spökrunda som var megaläskig! Efter det var jag ute en sväng med ett gäng kompisar, vi var på Toxic men drog därifrån ganska tidigt.. I lördags degade jag lite innan jag gick en promme med Puma i skogen. Sedan tog jag mig till gymmet med Fanny och körde ben, det gick svinbra och jag har fortfarande träningsvärk haha. I söndags jobbade vi båda och sedan åkte vi till gymmet och körde armar och rygg, även det passet gick bra trots träningsvärken. I måndags sov jag typ till halv tolv, sedan övningskörde jag med morfar. Körde motorväg för första gången! Wiie, det gick bra! På kvällen körde jag och Fanny afrikansk dans, kul men svårt! Vi blev hämtade och så sov hon över. Vi åt lax, råris, vitlökskvarg och grönsaker till middag, yummie! Igår var vi på pilates på morgonen och sen körde vi mage efter det. Vi åkte hem till var och en, supertrötta. Jag käkade lunch, promenerade Puma och duschade osv. Sen åkte jag till Nynäshamn hem till Theresé för att käka middag med henne, Sandra och Jennifer. Mycket mysigt! Jag och Sandra sov kvar där och åkte hem tjugo i tolv typ.. Kom hem för ca 1h sen. Träffade Fredrika i brommaplan också så vi sällskapade hem, ikväll kanske jag ska ut men får se är inte så taggad.. Hehe, annars går jag nog ut på fredag. Så det var mitt lov hittills.
 
Nu har jag precis käkat lunch och ska strax gå ut med Puma. Haha, som vanligt.. 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback