Skriv din beskrivning här!

LOV

Hejsan!
 
Igår var jag i skolan like always, slutade tidigt men stannade kvar för att vänta på Fanny. Pluggade lite under tiden. Vi åkte och tränade, körde mage. Gick väldigt bra faktiskt! Så kul att träna med någon! Mamma hämtade oss i bromma så vi fick skjuts hem, asnice! Vi käkade middag och bara myste på kvällen. Sedan sov hon här hihi. Idag hade jag bara två lektioner och imorgon är jag ledig. Vilket betyder att jag har höstlov nu, wiiiie! Jag har inga superplaner direkt men ska nog gå ut lite, träna massor, jobba lite, kanske att jag och mamma åker någonstans, hon har nämligen lovat mig en shoppingrunda + att hon vill köra bil så kanske åker till en annan stad men vi får se. Blir nor ett bra lov i allafall <3
 
 
Sötiiis



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback