Skriv din beskrivning här!

Måndag.

Hej! 
 
 
Idag var alltså första dagen i skolan! Det var skönt faktiskt.. Slutade 11.10 vilket jag verkar göra varje måndag?? Jag åt lunch med Fanny och hennes kompisar och sedan åkte jag till gymmet och köpte gymkort + träna såklart. Ska mest fokusera på kondition dem första två veckorna tänkte jag för Fanny ska inte köpa förrens om två veckor då hon håller på med sitt gymnasiearbete nu som gör att hon inte får träna.. Aja, idag gick jag 3 km uppförsbacke, sedan lyfte jag lite vikter hehe och efter det sprang jag i 20 minuter. Superskönt! När jag kom hem klippte jag Pumas klor och käkade mellis, nu ska jag förbereda mat som jag själv inte ens ska äta.. Suck. Sen ska jag gå en promme med Puma i skogen <3. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback