Skriv din beskrivning här!

Måndagslista.

Vilken dag är det idag?
Idag är det måndag. På något vis känns det som att måndagar är helt okej, jag brukar lessna mitt i veckan typ tisdag, onsdag och tycka att det ska bli helg. Måndagar är bra.

Vad ska du göra ikväll?

När jag skrivit klart ska jag gå till köket och fixa middag. Sedan ska jag gå en sväng med Puma. Sedan måste jag plugga lite mer.

Säg två bra uttryck:

Har inga typiska uttryck jag använder mig av?? :( 

Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara?
Jag vaknar utvilad. Går en promenad i skogen med en fin person. Handlar något nytt i klädväg. Äter god mat. Dansardansardansar.

Vad blir du glad av få höra att du är?
Blir glad av att få höra att jag är söt eller duktig på något specifikt. 

Känsla prick nu.
Hmm, jag känner mig hungrig. 

Vem saknar du?

Jag har inte hunnit umgås med Fredrika på ett tag så henne saknar jag såklart!

Något som är asbra att ha:

 

Vad är du bra på?

Laga mat ( iallafall vissa rätter), skratta, bjuda på mig själv (tror jag???) Höra av mig!

Vad vill du ha?
Ett par fodrade dr.martens och en comme des fuck down tröja.

Vad är du dålig på?


Plugga i tid, hålla i pengarna, säga ifrån. 

Topp 6 artister enligt ditt Spotify?

Haha, så blandat. Lorde, Justin Bieber, Passenger, Rihanna, Avicii, Lana del rey. 

Vad läser du nu?

TATUH (Torka aldrig tårar utan handskar) 

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback