Skriv din beskrivning här!

Onsdaaaaag.

Heej!! 
 
Äntligen onsdag! Wiiie, har inte lite hemlängtan nu alltså. Igår och idag har båda varit ganska sega.. Så har inget roligt att berätta direkt. Jag kom precis hem iallafall och ligger i min säng, ska kolla lite Modern Family innan jag ska äta middag och efter tänkte jag börja packa lite kanske städa lite också.. 
Kan berätta en rolig grej som jag och Fanny ska göra när jag kommer hem! Vi ska nämligen göra en liten utmaning, utmaningen går ut på att man ska vara så nyttig och må så bra som möjligt fram till Julafton. Fanny ska åka utomlands så hon vill vara fit inför det och jag vill bara vara fit for life hehe. Vi har väl inga speciella regler för det känns jobbigt men lite riktlinjer kan man väl säga: Dricka mycket vatten, sova ordentligt, dricka grönt té, träna mycket (3-5 ggr i veckan typ), äta bra och nyttig mat. Typ det. Jag tänker att jag ska skippa bröd och pasta och typ bli av med mitt jäkla pepsiberoende en gång för alla! Kul va? Jag är iallafall sjukt taggad och roligt att ha Fanny med mig så att man peppar varandra. Nästa vecka ska vi köpa gymkort på Åkeshov, vi kom fram till att det är de bästa i närheten av oss för där finns det simhall, gym och pass man kan gå på så man inte tröttnar. Ifall jag tycker jag gjort någon bra progress får ni se bilder! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback