Skriv din beskrivning här!

Tisdaaaaag.

Hej på er!
 
Alltså skojar ni med mig vilken träningsvärk jag har idag.. Jag brukar tycka om att ha det men idag gör det så jävla ont :( Så ont att jag bestämde mig för att inte träna idag.. Riktigt illa är det. Hoppas det går över till imorgon. 
 
Fick se skolfotot idag och fyfan vad ful jag blev, tjock, ful, äckligt hår, hela jag var asful :( Usch men nu har jag fått ur det ur mig så nu ska jag inte klaga mer! 
 
 
Annars var skoldagen bra, var på stöd imorse med Severina och gjorde labbrapport, haha kul att båda ba "hm hur gör man nu igen?" Har skrattat jättemycket idag så det har vart kul :))) Är ensam hemma nu och hela kvällen, skööööönt. Vet inte vad jag ska göra nu men antagligen plugga lite, snart käka mellis i alla fall. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback