Skriv din beskrivning här!

Torsdag.

Hej bloggy!!
 
Sorry för ingen update igår.
 
Var i allfall i skolan och fick reda på att vi hade halvdag så det var ju nice. Slutade tio i tolv och åkte hem någon gång vid ett typ. Var ute i skogen med Puma och lyssnade på podcast medans, supermysigt. På kvällen hälsade jag på knattisarna på basketen, hade saknat dem och dem var så söta. Dem hade skottävling och när Martina skulle komma på ett ord dem skulle ropa säger en "EMMA!" så så fick det bli. Hihi, fick massa kramar också såklart<333. 
 
Idag då, började sent imorse så det var nice, hade svenska med min favoritlärare. Sedan käkade vi lunch och innan dess pratade jag och mina kompisar med en assöt kille från en studentförening, asså han var sååå gullig. Resten av dagen flöt på bra, hade matte sist och jag lyssnade faktiskt och jobbade så klapp på axeln till mig. Sedan hade jag och Fanny sällis en bit, den sötungen väntade på mig på mig trots att jag inte skulle hela vägen hem <333 
 
Var på gymmet och köttade lite, kände egentligen att jag hade lite ont i halsen men tänkte att det kanske försvinner men nu känns de värre :((( Det gick svinbra på gymmet i alla fall. Sedan åkte jag hem och gjorde i ordning middag och umgicks lite med Gustav. Skulle ha träffat Fredrika nu på kvällen men hon hade läxor att göra så det blev inte så :/ Fastnade framför tv:n med mamma istället.
 
Nu är jag sådär förkylningstrött i huvudet så ska sova, god natt.


Ser ju dig aldrig i skolan... :((((

2013-10-10 · 23:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback