Skriv din beskrivning här!

Ja, jag har en grej för solnedgångar.

Äntligeeeen helg! 
 
Fy vad trött jag varit idag alltså. Kämpat på ganska bra ändå. Går upp lite innan sex och börjar traska mot jobbet strax efter sju och är inte framme förrens 50 minuter senare och sen samma väg hem så det är väl förståeligt att jag är trött? Har varit en rolig dag i allafall förutom lite seg på eftermiddagen. 
 
Pratade med Fanny och planerade nästa helg lite. Har ingen hemlängtan och saknar ingen direkt men när Fanny sa att hon saknade mig gjorde det ju lite ont. Vi brukar alltid hänga på fredagar nämligen. Det är vår dag. Vill inte att folk ska sakna mig. Jag vill vara hos dem då, tycker själv att det är ganska jobbigt att sakna någon men har väl lärt mig i och med alla dessa basketläger man vart på i yngre dagar. Jag har liksom inte hunnit sakna för att jag är så upptagen hela tiden känns det som. På "jobbet" tänker man ju inte på det direkt och på kvällarna är jag så trött att jag inte reflekterar över det. Är i allafall galet taggad på nästa helg! Åker hem torsdag klockan 16 och landar 19.15. Så sover tre nätter hemma. 
 
Den här helgen hade jag tänkt ta hand om en idrottsuppgift som egentligen skulle in i somras. Sen ska jag handla mat inför veckan och träna! Blir en lugn helg men det behövs. 
 
 
Alltså när det är så här fint känns det som att jag aldrig vill komma hem!! (de vill jag ju såklart men trivs bra här uppe)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback