Skriv din beskrivning här!

Måndag. (Snart onsdag och då kan jag säga "jag åker hem i övermorgon")

Idag är det måndag vilket betyder att sista veckan är påbörjad. Igår var jag i allafall med på Hundens dag borta på kliniken och hjälpte till. Klippte klor och lite så ganska chill så det var värt att åka eftersom jag fick en ryggsäck haha. Idag var det också ganska chill, tre olika företag var över och pratade om sina produkter. Ganska intressant då jag inte vet vad alla produkter gör och så som alla andra vet så det var kul! Och juste! Jag kanske söker sommarvikariat här uppe efter studenten.... Hehe. Får se men det skulle vara kul, och nice med pengar såklart! Jag har precis ätit pastapesto till middag, det var asgott även fast jag inte är så jätteförtjust i pasta, tycker att det kan bli så himla tungt så äter nästan aldrig det när jag är hemma men har gjort de en del här uppe faktiskt! 
Nu ska jag kolla Modern Family och tumblr och vänta på att Fanny ringer sen ska jag gå och sova tidigt, sov 4h inatt... Usch. 
 
 
Där i bakgrunden är Dundret som är en skidbacke!
Fint va?
En av djurvårdarna har en 15veckors valp som heter Ozzy som aldrig vill vara stilla när man ska fotografera <33
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback