Skriv din beskrivning här!

När man har tråkigt.

1. Vad heter du? Emma

2. Hur gammal är du? 18

3. Vart bor du? Ekerö

4. Hårfärg? Blond

5. Ögonfärg? Blåa

6. Hur lång är du?  1,62

7. Kär? nej

8. Singel eller upptagen? singel 

9. Hur många har du kysst? 2 st

10. När och vem kysste du senast? Han heter Alexander. 

11. Har du hånglat med någon av samma kön? Nej.

12. Vem kramade du senast? De var väl paps på Arlanda i söndags..

13. Hur långt är ditt längsta förhållande? Har aldrig haft ett förhållande.

14. Dumpat någon? Nej

15. Blivit dumpad? Nej

16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Jag vet inte riktigt?? 

17. Vad har du för mobil? iPhone 4

18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Jag skulle åka på en resa med Fanny, shoppa lite och spara resten om det är något kvar. 

19. Favoritland? Hmmmm.. Svårt! Gillar Usa, England och Italien för den goda maten.

20. Favoritfärg? Svart, grå, blå. 

21. Favoritfilm? Jag vet inte!!

22. Favoritbok? An abundance of Katherines eller Looking for Alaska. 

23. Intresserad av Killar eller tjejer? Killar

24. Vad gillar du mest med dig själv? Jag gillar min överläpp. Haha. 

25. Vad gillar du minst med dig själv? Hmm, mina ben. 

26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan – Fanny!

27. En person du älskar – Fredrika! 

28. En person du hatar – Haha, jag hatar alla till och från. 

29. Ut och festa eller myskväll? Just nu vill jag bara utututut. 

30. Saknar du någon just nu? Ja!!!

31. Vad är det bästa som hänt dig? Att Fanny och jag blev så tighta. 

32. Beroende av något? Nej. 

33. Ditt livs största misstag? Har nog inte gjort något så dumt än. 

34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Hmmm.. 

35. Har du några tatueringar? Nej 

36. Piercingar? Öronen

37. Vem är mest lik dig? Av alla människor?? Ingen aning! 

38. Har du någon förebild? Lana del Rey. 

39. Vad ska du göra idag? Dagen slutar om 25 minuter så jag ska hänga på tumblr, borsta tänderna och kissa. 

40. Vad är det värsta du vet? Alltså, ganska mycket beroende på humör men jag kommer inte på något just nu!

41. Vad är det bästa du vet? Mat, hänga med vänner, resa.

42. Vad åt du senast? Godis.

43. Vad vill du ha just nu? Borstade tänder. 

44. Vad köpte du senast? Det var massa grejer men ett par var: Broccoli, tomater, gurka, skinka, feta ost, godis, pasta osv. 

45. Vem är din favorit kändis? Lana del Rey. 

46. Har du några syskon? Jaaaa. 

47. Tränar du? Ja jo. 

48. När går du och lägger dig? När jag är trött. 

49. Vad är klockan nu? 23.37

50. Är du nöjd med ditt liv? Japp, för nu har Fanny fyllt 18 så nu kan vi göra vad vi vill. Haha. 



Hahaha bra där Emmisen!

2013-09-08 · 18:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback