Skriv din beskrivning här!

Onsdaaaag.

Hej på er!
 
Idag har jag inte varit lika trött så de har vart skönt, förmodligen för att det har funnits saker att göra hela tiden. Idag var jag med på röntgen och hjälpte till. Fick fixa lite grejer själv också, hihi det var spännande men lite läskigt! Imorgon åker jag hem och är super taggad! Sitter och lyssnar på Oskar Linnros "Genom eld" som är min favorit låt med honom och minns när jag och Fredrika var och såg honom på Grönan sist han var där, de var sån jäkla feeling, alla stog och hoppade och sjöng med. SÅ himla häftigt! 
 
I allafall, ska vara på jobbet tills klockan 14 imorgon, planet går vid 16. Har ingen hemlängtan direkt men ska bli kul att träffa alla såklart :)))) Idag åt jag skorpor och marabouchoklad till middag så det ska bli gott med vanlig mat haha... 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback