Skriv din beskrivning här!

tisdag

Hej på er!
 
Idag har varit en superrolig dag, dem är så himla snälla på praktiken och jag trivs jättebra. Jag kom hem för en halvtimme sen och har bara suttit vid datorn sen dess.. Såg att Oskar Linnros spelar på Grönan nästa fredag och är så sugen på att gå.. Jag och Fanny ska ut då men man kan ju börja med en liten konsert först... Hehe. Hans nya album är galet bra! Älskar det. Jag ska alltså hem nästa torsdag men har ingen hemlängtan än faktiskt.. Pratar med Fanny och mina föräldrar varje dag och än så länge känns det okej.. Pappa är så söt, varje gång vi säger hejdå säger han "vi ses" av vana och ja ba aa nästa torsdag ses vi haha. 
 
Ikväll kanske jag ska umgås med mina arbetskamrater, dem skulle dricka vin och pina colada haha. Först ska jag i allafall äta middag. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback