Skriv din beskrivning här!

Idag.

Hej! 

 
 

 

Idag var jag först i stallet som vanligt. Har fått en ny uppgift och det är att promenera med en häst som heter Harley, ärligt älskar hans namn! Sedan fixade jag lite strö i spiltorna och efter det satte vi igång med att väga höpåsar. När det var klart la jag betfor överallt och sen tog jag lunch. Efter det var det intag och sen sadlade jag lite ponnysar. Skrittade även Alpin som vanligt i slutet. När jag var klar där åkte jag in till Odenplan för att fixa mina fransar. Så nu är dem fina igen. Fanny kom ju hem i natt så vi skulle ha träffats nu men hon ville inte det, haha nej men hon var trött, inte så konstigt kanske. Det får bli imorgon i stället men vi pratade i telefon på vägen hem i allafall. Alltså hon och jag umgås ju ganska mycket och grejen är den att det är så fruktansvärt tråkigt att vara hemma när hon är borta. Jag gissar på att hon har lika tråkigt när jag är borta men aa. Så det är obeskrivligt skönt att ha henne hemma hehe.
Köpte med mig sushi till middag som jag precis ätit, så gott! Nu ska jag ut med Puma och sen duscha!

 

 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback