Skriv din beskrivning här!

Min födelsedag.

Jag vet inte vad det är men jag har en grej för att planera saker.. Älskar det! 
 
Just nu sitter jag och finurlar på min födelsedag. Det är nämligen så att jag vill slå på stort i år, haha nä kanske inte riktigt men jag vill i allafall äta middag på en restaurang på min födelsedag för jag tycker att det är väldigt trevligt och mysigt. Men jag är även väldigt förtjust i brunch/afternoontea, dock fyller jag år på en måndag men tänker att man kan käka brunch eller vad det nu blir dagen innan hehe.. Det lite roliga är att det typ är samma personer jag vill fira med båda dagarna men aa. Haha. Har även börjat fundera lite på vad jag önskar mig.. Funderar på en bikini, ett par skor och lite böcker just nu i allafall. 
Cirka 2 månader kvar, kollade datumet och det är ju på pricken! 
 
 
Styrde egen "brunch" själv förra året. Den bestod mest av godis, kakor, pannkakor, tårta (gillar inte ens det haha) bröd, slängde med lite frukt också haha.. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback