Skriv din beskrivning här!

Sjukis.

Idag är jag hemma och är sjuk. Är inte dödssjuk men tillräckligt för att inte orka slita i ett stall hela dagen.. Lite segt att jag lämnade bort Puma till mormor och morfar den här veckan för det är lite tråkigt och konstigt att vara hemma utan henne /: Sen hade ju jag tänkt att passa på att träna massor den här veckan eftersom att jag inte behöver ta hand om henne men nu går ju inte det heller.. Aja.. Har ätit frukost och nu ligger jag i soffan med täcke och kudde. Ska kolla någon film och passa på att plugga körteori. 
 
 
 
Åt god frukost i allafall :)) Gör alltid smoothie när jag är sjuk för det är så gott när man har ont i halsen hehe.. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback