Skriv din beskrivning här!

Älskade dator.

Äntligen är min älskling lagad! Paps lämnade in den i Apple butiken i Täby och så fick vi hämta den redan dagen efter, väldigt bra! Min helg var bra! Jag och Fanny var ute i fredags, det var roligt (som vanligt alltså) Träffade Emma N ute också, mycket trevligt! Jag och Fanny somnade väl klockan 5 eller något efter att ha käkat lite mat. Vi vaknade halv elva dagen efter och åt frukost i sängen, så mys! Hon åkte hem och jag gick en prommis med Puma i skogen. Låg i sängen och pluggade körkort i någon timme, sedan åkte vi till Täby och lämnade Gustav på match, hämtade ut min dator och åt froyo<333 Sedan åkte vi till hallen och kollade, tyvärr förlorade dem på straffar :/ Vi åkte hem och åt middag och sen gick jag och la mig tidigt. Var ju hyfsat sliten från natten innan... Första alarmet gick av klockan 5 för att jag skulle upp och jobba. Det gick bra i allafall, en patient var så söt och sa såhär när han fick sin frukost "Jag ska gifta mig med dig när jag blir stor" haha. Paps hämtade mig i allafall efteråt och så fick jag köra lite bil. Vi hann med en sväng i Täby Centrum igen haha, vi käkade lunch och kollade på tvapparater. 
 
Idag var det måndag igen då. Dagen har sett likadan ut som varje annan dag. Kommer till stallet vid 9 och antingen hjälper jag till att mocka det sista som idag och sen gör vi höpåsar, lite lunch, intag av hästar, sadling och klart för idag. Idag släppte vi dock lite ponnysar i ridhuset så dem fick springa av sig innan hopplektionen och det var kul! Sedan har jag fått i uppgift att skritta igång en valack som heter Alpin, gör det vid 16 lektionen. Han är ganska söt. 
 
Bästa är att börja helgen med att äta middag med denne!
 
 
Har man tråkigt på jobby kan man ta selfies.
 
MMMM
 
 
En häst och jag!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback