Skriv din beskrivning här!

Avsluta meningen!

Det här året ser jag fram emot… Studenten! Körkort! Fylla år! Våren! Sommaren!! Sportlovet! Hösten! Att jag alldeles snart får bestämma helt själv vad jag ska göra med mitt liv. Jaa jag ser framemot det mesta haha.

Den filmen jag skulle kunna se om 1000 gånger är… Jag är verkligen ingen film person.. Kan knappt kolla på ett 40 minuters avsnitt av en serie i streck så passar den här frågan.

Jag har största crushen på… Ingen alls! 

Det finns en sak jag inte kan leva utan… Mina nära och kära. 

Jag skrattar alltid åt… Allt i princip.. haha. 

Det finns en låt som alltid gör mig på bra humör… Genom eld med linnros! Sjukt peppande.

Pinsammaste saken jag någonsin gjort… Kommer aldrig ihåg sånt här hehe.. Men det var ju hyffsat pinsamt när jag ramlade baklänges på ryggen som en invalid fågelunge på dansgolvet på Laroy i höstas.. 

Om jag var tvungen att leva på en maträtt resten av livet… Förmodligen tacos för där är allt gott med! BRÖD, köttfärs, gräddfil, ost<33

Om jag var tvungen att flytta till ett annat land skulle jag flytta… Kanske England för att det är nice där men kan även tänka mig Australien eller USA. 

Om du fick önska dig vad som helst, vad skulle det vara då… Då skulle jag önska mig ett flygplan så att jag kunde åka med Fanny överallt på hennes äventyr. Får ärligt talat panik när jag tänker på att det inte kommer vara som det är nu för alltid.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback