Skriv din beskrivning här!

Min helg!

Hej på er! Måndag idag vilket betyder att jag har min första dag på praktiken. Börjar inte förräns klockan 14 idag så sitter och tar de lugnt just nu. 

Hade en väldigt bra helg faktiskt. I fredags hade jag bara en lektion där jag framförde ett hyllningstal till Fanny. Var pissnervös för jag har märkt att jag inte tycker om att prata om känslor.. Men de gick helt okej i allafall! Sedan åkte jag och fixade mina fransar, alltid lika skönt för jag tappar dem allt eftersom så sista veckan ser de alltid för jävligt ut hehe. Sprang in på Hemmakväll och köpte lite godis på hemvägen. När jag kom hem var jag ute på promme med Puma och sen tog jag en powernap. Åt middag och fixade mig medans jag väntade på att Fanny skulle komma till mig. Vi skulle nämligen ut och dansa! Vi åkte väl in strax efter halv elva och kom hem halv fyra typ. Vi var på Victoria, inte så mycket folk men vi hade kul ändå. På lördagen åt vi frukost, var ute med Puma och sen åkte vi till stallet och red. Förutom att det var galet kallt var de väldigt mysigt! Jag kom hem lite över sex och var ensam hemma fram till 22 typ. Åt middag och sedan sov jag lite i allafall. Igår så jobbade jag och Fanny och sen var vi och gymmade. Mormor och morfar var på middag hos oss sen, jag var lite tjurig så satt inte med dem så länge hehe. Somnade innan 22 igår, så det var skönt. Var på gymmet i förmiddags men gjorde mig illa i framsida lår muskeln :( halkade till i lördags när vi var ute och gick med Puma så idag när jag skulle göra utgallssteg sträckte jag till de igen, gjorde väldigt ont så åkte hem :( 

Ikväll ska jag förmodligen övningsköra! 




Trivdes verkligen i mitt smink i fredags! 

Nattmat när de är som bäst! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback