Skriv din beskrivning här!

Lördag.

Hejhej!
 
Har haft en väldigt lugn lördag! Åkte ut ill Fanny imorse och sen tog vi oss till Drottningholm för att promenera, det är väldigt mysigt där faktiskt, längtar efter att det börjar blomma! Vi åkte hem efter att vi ätit glass haha, måste ju passa på när det är halva priset på pressbyrån ;) Vi åkte till centrum där jag droppade henne och hämtade pappa så åkte vi och tankade och sen pluggade jag fram till typ fem kanske, då åkte jag och solade och handlade middag. Vi åt tacos och det var såååå gott! Älskar det! Sen fastnade jag lite framför tvn med mamma och pappa, skönt att bara göra ingenting också. Och nu har jag pluggat lite till. Har fortfarande lite kvar men funderar på att fixa resten imorgon för orkar inte mer nu. Puma har redan somnat här bredvid så ska nog bara måla naglarna och sen joina henne! Har en rolig dag framför mig både imorgon och dagen efter! ;) Man hatar ju inte direkt att fylla år om jag säger så.. :) Puss och godnatt! 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback