Skriv din beskrivning här!

Tisdag

Hejsvejs! 
 
Idag har jag haft en hektisk men rolig dag! Var uppe tidigt imorse för att befinna mig på gymmet i någorlunda bra tid. Körde lite mage idag, gick mycket bra! Sedan hem fort som fan för att duscha och käka (hehe käkade medans jag stod i duschen) för att sedan ha körlektion. Tror det gick ganska bra men aa. Sedan träffade jag en gammal kompis som jag inte träffat på huuur länge som helst så det var roligt! Vi tog en promenad här runt Ekerö i ca 2h, precis som förut! Nej men det var roligt. Sen dess att jag kom hem har jag inte gjort något vettigt, inte ens pluggat teori som jag bestämde sen innan.. Aja.. Nu tänkte jag snart gå och sova för jag lovade nämligen Fredrika att vara på gymmet vid 9 imorgonbitti.. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback