Skriv din beskrivning här!

Veckan!

Hej på er!
 
Har haft en lugn och bra vecka. Kört mycket bil såklart hehe, varje dag till skolan :P  Ska hämta ut mitt körkort lite senare idag :D 
 
Annars har jag firat två födelsedagar, brorsans och min morfars och på måndag är det min tur! Idag hade jag bara en lektion så jag kom hem från den för någon timme sen. Ska snart äta lite och gå en prommis med Puma. Tror jag minsann ska gå milen idag! Sen måste jag tyvärr plugga.. Kommer inte ens ihåg senast jag pluggade något som har med skolan att göra så det är riktigt illa men det är ju såååå tråkigt.. Har i allafall ett stort religionsprov på måndag, glosor, svenskaprov, hörförtåelse på onsdag, författarporträtt i engelska på torsdag (som jag inte ens börjat med...) + ett annat prov på fredagen så nästa vecka är inte rolig... Kom på att jag lovade min mattelärare att lämna in en läxa också. Puh, blir helt trött bara av att tänka på de.. 
 
På söndag ska jag i allafall fixa ina ögonfransar (inte vart och gjort de sen i februari för att hon har varit bortrest så känner mig så ful nu så det är verkligen på tiden!) Sen ska min familj och jag på brunch på hotell Rival på eftermiddagen och på kvällen ska jag på min första skiva! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback