Skriv din beskrivning här!

Onsdag.

Hejsvejs!
 
 
Igår var jag och tränade på morgonen, sedan åkte jag och Fanny in till stan. Jag handlade lite nya grejer faktiskt.. Kan visa senare! Jag tog två hål i öronen också! Är skitnöjd. VI åkte hem till mig och käkade middag och gjorde oss iordning för att gå ut med Elin och Martina. Vi gick till en bar först och det var kul! Sedan gick vi till Solidaritet, helt okej ställe men fyfan vad mycket folk! Vi kunde knappt röra oss. Vi fick skjuts hem så vi somnade väl lite över 3 eller något, helt okej ändå! Körde nyktert igår och har inte gjort det på ett tag och det var lite skumt faktiskt hehe.. 
 
Idag har jag kört bil och lagat Chilli! Ska bli så gott! Ska gå och möta Fanny nu så ska vi handla godis och glass också. Kommer bli en bra kväll! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback