Skriv din beskrivning här!

Wiiie.

Hejsan svejsan! 2 inlägg på en och samma dag wooow. 
 
Efter senast åt jag en sjuuuukt god lunch bestående av kyckling i tortillabröd med lite grönsaker och sweetchilisås + kvarg. Kycklingen stekte jag i olja med grillkrydda, och mer sweetchilisås och kvarg, sjukt gott! Sen var jag som sagt ute med Puma! Förbättrade faktiskt tiden med tid 5 minuter så det var bra! Sen hann jag städa både mitt rum och i köket + kylen. Vi har samlat på oss en del saker som stått och blivit gammalt och min mamma hatar att slänga saker så jag gjorde det åt henne idag utan att hon bett mig, sen städade jag undan ett par burkar som alltid står framme och i vägen så hon blev superglad när hon kom hem! Var och hämtade ut mitt körkort på kvällen också så nu slipper jag släpa med mig mitt klumpiga pass varje gång jag ska ut och klubba. Skönt!! Det var en häftig känsla att sätta dit det lilla rosa kortet på sin plats. Jag och mamma åkte sen och handlade thaimat, det är ingen storfavorit hos mig men det var faktiskt gott! Resten av kvällen har jag bara chillat, kollat Let's dance och så! Nu tänkte jag gå och sova, ska upp och träffa Fanny i morgon förmiddag. 
 
 
London i somras! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback