Skriv din beskrivning här!

Framtiden.

Jag längtar såååå mycket till framtiden! Om ett par veckor har jag förhopnningsvis körkort vilket jag tror kommer bli galet gött. Ett nytt litet liv öppnar sig då. Ett friare liv. Jag tar studenten i sommar och har hela livet framför fötterna. Bara tanken av att jag kan välja exakt vad jag vill göra gör mig helt pirrig. Jag tror och hoppas att jag inte är kvar i Sverige i höst faktiskt och det längtar jag nog mest till. Bara åka iväg och uppleva något annat. Men först blir det skolan med start imorgon, har ju faktiskt inte varit där på 6 veckor så det känns ändå bra! Har saknat skolan lite.. Imorgon slutar jag innan lunch så tänkte ta mig till gymmet och köra något kul. Inte bestämt vad än men det är nästan roligare att lyssna på kroppen vad den är sugen på.. 
 
Nu ska jag gå och sova så att de kan bli imorgon och sommar ännu snabbare. Puss då!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback