Skriv din beskrivning här!

HEJ

Heeeeej!!
 
Så himla ledsen över att det står tomt här :((( I allafall!
 
 
Har som vanligt gått i skolan senaste tiden har väl inte direkt hänt något superspännande tror jag.. Var och käkade middag med ett par kompisar ikväll. Det var jätteroligt faktiskt! Imorgon ska jag träffa Fanny vid 10, vi ska åka in till stan och fixa lite inför alla kommande skivor :) 
 
Kan ju passa på att berätta hur körkortet har gått också... Hehe. Klarade teorin förra måndagen så det var galet gött, sen hade jag uppkörning förra torsdagen men kuggade då. Så nu är nästa uppkörning på måndag. Känner mig inte lika nervös så jag hoppas såklart att det går bra. Det är lite träligt och segt att sitta och åka med någon hela tiden, vill ju åka själv NU! Blev förövrigt så himla ledsen över att jag inte klarade de på första försöket för alla hade ju peppat en och bara du kommer klara det, de klart att det går bra. Så då ställer man sig ju såklart in på det.. Jag som inte ens tycker om att gråta eller vara ledsen bland folk grät så mycket i bilen påvägen hem med min körskolelärare.. Det är en ganska sjuk grej med mig, jag tycker verkligen inte om att vara ledsen så försöker bara skaka av mig dem känslorna och vara glad istället, ibland funkar det och ibland inte! 
 
Jo juste vi har fått våra mössor!!! SÅ himla fina är alla i dem!! LÄNGTAR!
 
Och så har jag och Fanny äntligen fixat jobb till sommaren, eller okej mamma fixade men det känns gött. Det är samma sjukhus som vi jobbar på nu, alltså St.göran dock lär det nog bli olika avdelningar osv men vi vet ju hur det funkar osv så det känns nice, vi får jobba hela sommaren så vi har kommer ha råd att göra det vi vill i höst!!! 
 
Lite rörigt inlägg men nu vet ni läget! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback