Skriv din beskrivning här!

Onsdag.

Tjatja!
 
 
Haha vilken ful hälsningsfras..  I allafall. Dem senaste dagarna har inte varit speciella alls. Har vart i skolan (<3333) tränat, kört bil och pluggat körteori, det börjar närma sig iiiiih... 
 
Hade även körlektion idag och nu tänkte jag plugga lite till. Min körlärare tyckte det såg bra ut i allafall! 
 
 
Lite böcker jag köpte på bokrean
 
 
 
Tänkte ha dem här i hålen jag gjorde i förra veckan.
 
 
Och ett hårspänne!
 
Detta fick jag med mig från min och Fannys shoppingrunda förra veckan, mycket nöjd med allt! Speciellt skjortan! 
Beställde min studdeklänning igår också, så nu är det bara att kirra ett par skor så är jag klaaar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback