Skriv din beskrivning här!

Helgen + idag!

 Hejhej!
 
I fredags var sista dagen på praktiken! Sååå skönt hehe, fick ett jättefint ljus i form av en ros som tack, så gulligt! Tände det igår vid middagen med Fanny för första gången och då visade det sig att det byter färg! Vi båda blev så chockade haha.. I allafall, åkte och tränade i fredags på kvällen. Det gick bra! På lördagen promenerade jag med Puma, åt frukost och sen åkte jag till gymmet igen. När jag kommit hem, duschat och ätit var jag och körde bil med paps igen.. Sen fick jag så himla ont i huvudet så efter jag ätit middag och vart ute med Puma gick jag och la mig. Alltså ville bara gråta för att jag hade så ont. :( 
 
På söndagen vaknade jag vid halv sju, men låg kvar i sängen till halv nio. Gjorde samma morgonbestyr och sen följde jag med mamma och handlade mat. Hon släppte mig på gymmet och när jag var klar där gjorde jag mig i ordning och åkte till Odenplan för att fixa fransarna. När jag kom hem snabbstäda jag mitt rum lite och sen gick jag och mötte Fanny. Vi åt middag och fruktsallad, satt vid mitt matbord och pratade hela kvällen. Riktigt mysigt. Idag vaknade vi klockan 10 och åt frukost osv innan vi åkte till gymmet. Tog nästan 2h.. Så kom hem tio i fem typ. Åt lite kvarg och var ute en sväng med Puma. (Gud vad tråkigt det är att skriva det haha, ganska självklart att jag är ute och går med henne eftersom att hon är min hund så slutar skriva det nu.. haha) Kom i allafall precis hem och ska plugga lite innan jag ska äta middag. 
 
 
 
hahahahah



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback