Skriv din beskrivning här!

Get to know me.

1. Jag har många känslor. Och är väldigt känslosam. Gråter högt och ofta.
2. Mamma säger att jag är lat och slarvig.
3. Olivia och Fredrika. Älskar dem över allt annat. Och jag tror och hoppas innerligt att jag kommer ha dem vid min sida till jag dör.
4. Igår när jag såg säsongsavslutningen av Awkward. Jenna valde fel pojke så jag blev ledsen. Hahah ja, jag vet att jag är för insatt i alla dessa tv-serier men what to do?
5. Inga alls, inte ens öronen.
6. Maskinen.
7. När män drar såna här skämt om att kvinnor hör hemma i köket. Då blir jag arg på riktigt.
8. Helt dött.
9. Vill ha massa olika. Vill ha en fjäder vid sidan av bröstet, Puma skrivet någonstans, sen typ något gulligt skrivet vid nyckelbenet.
10. Killparfym och manliga händer med synliga blodådror.
11. Jag är 16 och ett halvt.
12. Hmm. Kanske en promenad genom stan och se en film i hans säng?
13. Resa vart jag vill. Gifta mig, få vackra barn och dö lycklig typ.
14. Vill ha i öronen. Och om jag hade snygg mage skulle jag vilja ha navelpiercing.
15. Singel as fuck.
16. The notebook, the last song.
17. Öh, ja vad ska jag säga. Jag går i skolan på vardagarna. På söndagar jobbar jag på Mcdonalds. Annars är jag gärna med kompisar eller så är jag ute och går med Puma eller sitter framför datan. Man kan tro att jag inte trivs med mitt liv när det är uppmålat så här tråkigt men jag trivs mycket bra.
18. Är fruktansvärt mörkrädd. Sedan är jag rädd för att bli ensam, alltså vara ensam. Helt utan vänner och en som man håller kärt.
19. Emma Lovisa Söderkvist.
20. Hallå, det står ju där uppe.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback