Skriv din beskrivning här!

Fredagsmys

Hej!
 
Igår var jag först i skolan, hade det rätt slappt ändå så det var skönt. Slutade kvart i två och åkte hem. Åt lite mellis och väntade på Fanny som typ kom en halvtimme efter. Vi gick ut med Puma en lång sväng och sedan gjorde hon vääääärldens finaste fläta i luggen på mig innan vi åkte till Kista. Vi åt mat och kollade på Savages. Filmen var skitbra, lite läskig ibland men JÄTTEbra!! Tycker verkligen ni ska se den. 
 
 
Kom hem vid ett någon gång och somnade bums. Idag ställde jag klockan på halv tio för att gå ut och springa men jag har jätte ont i huvudet så väntar bara på att det ska gå över.. 
 
Ska träffa Fredrika klockan 13 och ikväll ska hela min familj hem till mormor och morfar på middag. Mys! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback